Kuukausilounas

Yhteisen lounaan nautimme keskiviikkona klo 13 Aquariuksessa kerran kuukaudessa. Kevään kokoontumispäivät ovat  24.1.   28.2.  20.3.  24.4.

Kuukausilounaat ovat jäsenillemme tärkeä säännöllinen yhdessäolohetki.

Tilaisuudessa on aina mielenkiintoinen esitelmä. Ruokailun yhteydessä vapaata keskustelua tuttujen kanssa ja tutustumista uusiin jäseniimme.

Tilaisuudessa kuullaan viimeisimmät tiedotteet ja katsaus yhdistyksemme toimintaan ja kehittämiseen.

Kevätkauden aiheet

20.3. Arja Kitola: Mitä kouluun kuuluu

24.4. Kauko Isotupa: Suomalaisen lasin historia

Jokainen osallistuja maksaa lounaansa, jonka hinta on 16 euroa. Hintaan sisältyy lounaan lisäksi kokoustilan vuokra ja ohjelma. Paikalle voi saapua jo 12.30 lähtien.

Tilaisuuteen tulee ilmoittautua etukäteen, viimeistään maanantaina, kaksi päivää ennen kokousta klo 12 mennessä. Ilmoittautumiset Merikki Jäntille (merikki.jantti@gmail.com tai 040 749 6789)

Helmikuussa 2024 jaettiin ansiomerkkejä yhdistyksen toimijoille
Helmikuun 2020 kuukausitapaamisessa Kirsti Erikson nimettiin yhdistyksen kunniajäseneksi. Hän on ollut yhdistyksen jäsen vuodesta 1985 lähtien.